sábado, 9 de enero de 2010

Els pensaments de L'Agusti Sanchez.

Agusti a la colla tenim un personatge que sap llegir el pensament, va per tu........


"Hola a tots:

Avui he anat amb BTT perquè el meu amic Fèlix m'ha promès que seria una ruta tranquila i plàcida. Jo me'n refio d'ell doncs fins avui no m'havia donat motius per no fer-ho, tot i que amb gaires sortides com les d'avui m'hauré de replentejar el criteri que en tinc d'aquest bon amic.
Per començar ens hem fet unes fotos al garatge del Boss amb el dos representants de l'administració local dedicats a la cura de l'aigua del nostre municipi: el Màkina i en Marcel. Entregats sempre a la causa no han volgut elodir les seves responsabilitats per passar una estona de bicicleta amb uns animals com nosaltres.
Seguidament el nostre Osensei ha agafat els comandaments de la nau i ens ha guiat cap un seguit de corriols molt interessants per apropar-nos perillosament cap a Santa Caterina. Allí, com sempre sol passar, s'ha cridat: "Maricón l'últim", i per sort no m'ha tocat a mi. Per respecte al company no assenyalaré aquí el corredor que ha tingut el dubtós honor i s'ha endut el títol corresponent (amb certificat i tot). Un cop a l'hermita ens hem hagut de carregar la bicicleta a l'esquena i caminar fins al cim. Déu n'hi do Osensei!!! Ruta plàcida? cabr... En fi, allí dalt n'ha passat una altre de grossa. Els madridistes del grup (el Boss, en Jose i el Salvatge) ens han deleitat amb un seguit de fotos amb un drap blanc que duien amagat.
Després ha començat la meva tortura: hem anat per la cresta fins a Bellcaire. Però per arribar-hi hem hagut de fer descensos perillosíssims, corriols supertècnics i en tot moment pedres i més pedres. En Fèlixs ha estat pendent de mi tota l'estona vigilant que no prengués mal: NO S'HA NI GIRAT! I encara quan finalment hem reagrupat (perquè el Salvatge i el Boss tenien averia, tot sigui dit), te la barra de dir-me: "Pensava que estaves enganxat darrera meu!!!.
Bromes a part m'ho he passat molt bé i tinc ganes que el meu amic em torni a convidar a una sortida tan divertida.
PD: El Bala no sé com tenia la pòlvora avui, però el membrillo corria com el cava per cap d'any!!!!
Fins la propera

AGUSTI SANCHEZ.

No hay comentarios: