domingo, 26 de abril de 2009

Conoguem en Ned Flandres alies Salvatge!

Bueno! Sembla que la gent de la colla està sortint, i ara li toca a en DANI (Ned Flanders el salvatge)Sembla tan bo, tant bon minyó, que no ha trencat mai un plat... Que equivocats estabem... Una prova:


Si! Si! Es lo que sembla!!!! I jo que pensaba que era un amic, i em despisto 1 minut i es posa a pixar a la meva SuperBici!!!!!No es cap muntatge, es en Dani en esencia! Ara ja sabeu perque li diem també el salvatge! Snif...
Menys mal que compensa aquestes coses amb una amistat impagable, paciencia sense límits, i sempre bona cara als mals rotllos... Espero que un dia ell necesiti una dosis de la seva medicina per poder retornar-li amb la mateixa moneda (Inclosa pixada!)
Agustinet

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Només puc dir en descàrrec meu és que l'acció, tot i certa, va ser demandada pel propietari de la bici i, el més important és que va ser executada amb la preciió d'un cirugià actuant només sobre la zona afectada.

Anónimo dijo...

Només puc dir en descàrrec meu és que l'acció, tot i certa, va ser demandada pel propietari de la bici i, el més important és que va ser executada amb la preciió d'un cirugià actuant només sobre la zona afectada.

the boss dijo...

NED EDN DEN NED, que jo tambe i era,i aixo de presicio de cirujia una merda, que semblabas un espersor cony, que ens vas empapar a tots.

Agustinet dijo...

Si! A sobre aixó! Precisió de cirugià¿?¿?¿? Quins collons! Encara fan olor els manguitos saps¿?¿?¿?
:-P

De bon rollo ein¿?

Salut