sábado, 26 de diciembre de 2009

BTT: Sortida Sant Esteve.

Avui per variar hem fet una gran sortida en BTT:


Ens hem trobat el Boss i jo amb tres grans mestres de la bicicleta: en Fèlix, l'Agustí i en Marcel. Ens ho hem passat molt bé i hem après molt. Ens han fet un curs accelerat de fer relleus en grup, sense morir en l'intent (que és el que ens passa a nosaltres normalment), tot i que en Marcel per sorpresa a última hora ha esvalotat el galliner: el Boss només li falta això que algú li digui per tirar... Però tot i l'ensurt final ha estat molt bé la classe.


Tot ha començat amb un guia una mica despistat que en més d'una ocasió ha provocat una mitja-volta col.lectiva. Pero: "a que us ha gustao la ruta?, pués alé...". La veritat és que aquest any la ruta dels arrossars era espectacular i aquest matí ens ho hem passat d'allò més bé entre riatlles, bromes, punxades, piques i tot allò que ens passa sempre que agafem una bici.


S'han trobat a faltar les moltes abcències d'avui però hi ha més dies que llangonisses, no?
Apa salut!. Ned Flanders.












Foto de grup a dalt de Cramany.


Ultima pujada, molt dura.



.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Així m'agrada Porcu!! Cada dia et vas civilitzant més. Em sembla que et pudem començar a canviar el nom i tot. Encara no em crec que no hagis posat la foto meva fent pipi. (...i no la posis ara!!)