lunes, 27 de abril de 2009

Més companys de la colla :

Aquí tenim al pupas de la colla, penseu que sino és la cama, és l'estomac.
El seu seudonim complert és Bacteria Pataxunga Paspas, els de la colla ja sabem perquè.
Es un fenomen i un autèntic pesadilla, sinó pregunteu-li en el Musta, no para mai, sempre te presa i a les baixades no hi ha qui el pari, bueno vagades The Boss el marca i és posa nerviós fins que la caga.
Jo particularment li tinc un apreci especial, perquè sobre tot saps que pots comptar am ell sempre.
Ara encara arrusega una lesió des de Porqueres, per culpa de'n Maquina i en Marc Trafach que van a pretar massa .
Tindreu noves noticies dell.

AQUÍ TENIU UNES DE LES SEVES MILLORS FOTOS




5 comentarios:

Anónimo dijo...

No vull saber com deu ser la pitjor... Que cabron...

Agustinet dijo...

Jo conec aquest 'perla'!
I puc assegurar que en Bici es un martiri, però tal com diu be Danlee, està fet de bona pasta...

Per cert! A la foto surt molt afavorit! Aixó no s'hi val! A mi m'he deixat pel terra amb les fotos... Snif...

Agustinet

PD: Qui es l'anonim¿?

Bala dijo...

EEEEHHHH!!!! Supuesto bosss!!!! Ya no eres el jefe, ahora eres el carbonilla destroiler... El que no deja nada sin machacar!! Espero que lo demas te dure mas....jojojojojo

Anónimo dijo...

Boossssss!!!! Para ser el jefe tienes que tener el graduado escolar, xk con esas faltas no das palo al agua.... Y yo me quejo de las mias pero.....

Dani dijo...

L'Anòmi era jo que no sé firmar