sábado, 23 de mayo de 2009

S'HA ACABAT EL PATIMENT

Companys i companyes, com a president de la penya "Quinielista" del Bloc de Lia us vull cominicar que a partir d'aquest cap de setmana les nostres vides canviaran completament: per fi m'ha tocat fer la travessa a mi.
Així doncs ja no cal que pagueu les hipoteques dels pisets i casetes que tenim. Hem de construir-nos una urbanització privada al vell mig del parc natural! Tampoc caldrà aguantar més els vostres caps i els companys de feina. Dilluns podeu anar a fer-els-hi butifarra als morros (Bé, tu Anna no eh! pobre Jaume i pobre Greace...).
Tampoc cal que em doneu les gràcies, ja coneixeu el meu caracter bondadós i altruista que va provocar-me el sobrenom de Ned Flanders. En fi, sóc així.
Com vaig comentar ahir a l'Agustí, la travessa la vaig tenir clara des del principi però vaig gastar els dobles i el triple perquè no us emprenyessiu i ens costés una mica més la festa. De fet el premi ja s'ho val.
Com que ara només ens queda aquella feina tan agraïda d'anar marcant els encerts sobre la travessa guanyadora us la passo perquè pogueu gaudir d'aquesta experiència durant aquest fantàstic cap de setmana.












El vicepresident Agusti posarà en l'apartat de comentaris les persones participants i agraciades amb el premi: és que jo no ho sé del cert.
Una abraçada a tots i ens veiem dilluns al Ritz (mentre ens acaben la urbanització, ja sabeu...).
















1 comentario:

Agustinet dijo...

En uin principi som:
David (PlomaGay)
Gus (Sherpa Borde)
Dani (Salvatge Flandres)
Raul (Algarrobo)
Chif (RevientaCubanas!)
Jordi (Senglar)
Jordi (Bacteria Reciclat)