domingo, 10 de mayo de 2009

Passejada a Sant Jordi Desvalls


L'Agusti amb les motos a Perpinyà, el Clown amb un costipat de cavall (recollit de l'Anna, que li va passar per tenir-lo un cap de setmana a casa), el Bactèria i el Liberul.lin lesionats (coses de família...), el Senglà de cap de setmana ROMANTIC..., en Jaume, l'Enric i l'Emili desapareguts; així doncs el Màkina i en Ned hem pensat fer la ruta de Sant Jordi en representació de tots el cracks del Blog de Lia.


Hem arribat amb el temps just i mentre jo escalfava i l'Àngel feia teràpia al presi de l'Impuls (pobre, al final plegarà per culpa nostre), van els tios i donen la sortida!. Quan me n'he adonat ja estaven tots en fila índia d'un kilòmetre. He apretat les dents (per no dir una altre cosa) i "a tope" fins a trobar la meva colla. Un cop ens hem agrupat en una zona de pujada en una línia elèctrica, va el Màkina i desllanta!. Per primera vegada a la meva vida portava de tot: càmera, manxa... De tot menys unes aliquetes per la vàlbula de la càmera que estava quasi soldada i no s'obria. Sort que el penúltim participant de la cursa en duia. Així que hem pogut obrir la vàlbula, inflar la roda i seguir. Erem literalment els últims. Tant que fins i tot els de la organització amb el cartell de "Final de cursa" han passat i ens han dit:"Vosaltres ja esteu forts i ja ens atrapareu".


Un cop tot en ordre el Màkina i en Ned han posat un "ritmo INFERNAL" de veritat i hem anat recollint tots els cadàvers de la cursa: semblavem la creu roja.

En definitiva ha estat un bon entrenament i una experiència divertida. Per compensar la mala sort tant l'Àngel com jo hem tret premi en el sorteig: Jo una calculadora i l'Angel una botella de vi (en deuen coneixer no?).



Posem la foto de rigor que si no la gent s'ofèn. Bé n'hi ha un que s'ofèn. T'agrada aquesta?


A petició del Clown he hagut de posar aquesta foto per demostrar en quina posició estava jo en el kilòmetre 5 després de sortir 30 segons més tard, quan vaig recular per ajudar al meu company. Més val perdre net que guanyar brut...
p.d. Jo ho vaig pujat tot sobre la bici.





6 comentarios:

The crow dijo...

Toi muy Burrio.

THE BOSS dijo...

mOLT BONA AQUESTA, QUE PORTABAS FOTOGRAF PERSONAL OH QUE !

Ned o net dijo...

Es que quan sempre jugues net et surten amics de tot arreu

The Joker dijo...

Ya teval Ned, humillant al presi que estas molt més fort que ell.
Aixó vol dir que vas a per mi!!!
Ya ens veurem les cares, el proxim dia.
Recorda que si pots amb mi, encare estic malalto.

Ya tinc escusa per els proxims mesos.

makina dijo...

q pasa aqui i el makina q ..... ya n cuentas conmigo eh !! q n ves q va a pie !!!

Agustinet dijo...

Que rollo teneis...
Dani: así me gusta! marcando terreno!!!!